mojshop.rs koristi kolačiće (cookie) kako bi vam pružao najbolje korisničko iskustvo. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem kolačića. Saznajte više.
Meni

Reklamacije

Postupak za reklamacije

MojShop je svestan prava svojih kupaca, kao i činjenice da su ljudi u Srbiji još uvek nepoverljivi po pitanju kupovine preko Interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bi i kupcu i sebi u što većoj meri olakšali posao.

Bitna napomena: svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijemu i ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo.

 

Neispravna roba

MojShop posluje u skladu sa zakonima Rep. Srbije i poštuje prava svojih kupaca. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici u vezi ispravnosti robe, slobodno nas kontaktirajte, i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo da čuvate originalna pakovanja.

 
Reklamacije na oštećenja u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje:

  • Nemojte potpisati prijem pošiljke
  • Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke
  • Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), definitvno odbijte prijem pošiljke, i javite se nama, radi utvrđivanja daljih koraka ’ kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod
  • Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu
    • Obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena
    • Molimo da slikate oštećenu ambalažu i proizvod, i sliku pošaljete na info@mojshop.rs
Zamena veličine, boje, itd

Ukoliko se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za veći / manji broj, ili za drugu boju. Postupak je sledeći

  • Pošaljite nam proizvode nazad
  • Doplatite poštarinu za ponovno slanje - kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.
  • Kada primimo vraćeni artikal i vašu doplatu za poštarinu, šaljemo vam zamenjeni artikal
Ipak to nije ono što sam mislio, hoću nešto drugo...

Ukoliko niste zadovolnji nekim artiklom (iako se ne radi o kvaru), možete ga zameniti pod sledećim uslovima

  • da nije prošlo više od 14 dana od kako smo vam ga poslali
  • da nam ga vratite nekorišćenog, u originalnom stanju, u orginalnoj ambalaži
  • potrebno je da doplatite razliku u ceni (ukoliko je ima) i poštarinu za ponovno slanje - kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.

U tom slučaju dobićete od nas mogućnost da umesto vraćenog proizvoda dobijete neki drugi, po vašem izboru.

 

Obrazac za podnošenje reklamacije

Reklamaciju možete uložiti

  • Putem emaila, ili
  • Putem online obrasca:        


Po prijemu Vaše pisane reklamacije kontaktiraćemo vas telefonski (kako bismo što pre rešili reklamaciju), a zatim i e-mailom (ukoliko ne koristite e-mail pismeno) obavestiti o statusu vaše reklamacije i daljim koracima tj predlogu i roku rešavanja reklamacije, u zakonski predviđenom roku.

Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.

Traži