Reklamacije

Postupak za reklamacije

MojShop je svestan prava svojih kupaca, kao i činjenice da su ljudi u Srbiji još uvek nepoverljivi po pitanju kupovine preko Interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bi i kupcu i sebi u što većoj meri olakšali posao.

Bitna napomena: svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijemu i ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo.

 

Neispravna roba

MojShop posluje u skladu sa zakonima Rep. Srbije i poštuje prava svojih kupaca. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici u vezi ispravnosti robe, slobodno nas kontaktirajte, i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo da čuvate originalna pakovanja.

 
Reklamacije na oštećenja u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje:

  • Nemojte potpisati prijem pošiljke
  • Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke
  • Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), definitvno odbijte prijem pošiljke, i javite se nama, radi utvrđivanja daljih koraka ’ kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod
  • Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu
    • Obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena
    • Molimo da slikate oštećenu ambalažu i proizvod, i sliku pošaljete na info@mojshop.rs
Zamena veličine, boje, itd

Ukoliko se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za veći / manji broj, ili za drugu boju. Postupak je sledeći

  • Pošaljite nam proizvode nazad
  • Doplatite poštarinu za ponovno slanje - kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.
  • Kada primimo vraćeni artikal i vašu doplatu za poštarinu, šaljemo vam zamenjeni artikal
Ipak to nije ono što sam mislio, hoću nešto drugo...

Ukoliko niste zadovolnji nekim artiklom (iako se ne radi o kvaru), možete ga zameniti pod sledećim uslovima

  • da nije prošlo više od 14 dana od kako smo vam ga poslali
  • da nam ga vratite nekorišćenog, u originalnom stanju, u orginalnoj ambalaži
  • potrebno je da doplatite razliku u ceni (ukoliko je ima) i poštarinu za ponovno slanje - kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.

U tom slučaju dobićete od nas mogućnost da umesto vraćenog proizvoda dobijete neki drugi, po vašem izboru.

 

Obrazac za podnošenje reklamacije

Reklamaciju možete uložiti

  • Putem emaila, ili
  • Putem online obrasca:        


Po prijemu Vaše pisane reklamacije kontaktiraćemo vas telefonski (kako bismo što pre rešili reklamaciju), a zatim i e-mailom (ukoliko ne koristite e-mail pismeno) obavestiti o statusu vaše reklamacije i daljim koracima tj predlogu i roku rešavanja reklamacije, u zakonski predviđenom roku.

Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.

Istaknuti proizvodi
205,00rsd 164,00rsd
105,00rsd 84,00rsd
348,00rsd
ShopMania
Excellent me