Opsti uslovi kupovine

Opšti uslovi kupovine

Posetom ili kupovinom u Internet prodavnici Mojshop prihvatate
Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih
pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koje primenjujemo.
Mojshop zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i
dopune ovih Uslova korišćenja.

Komunikacija elektronskim putem
Kada posetite Mojshop ili nam pošaljete email poruku, komunicirate
sa nama elektronskim putem. Prihvatanjem uslova korišćenja saglasni ste 
da sa nama komunicirate elektronskim putem. Naša komunikacija prema vama će
biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo
objavljivati na ovom sajtu.

Izjava o zaštiti privatnosti
U ime Internet prodavnice Mojshop obavezujemo se da ćemo čuvati
privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o
kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje
korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja
kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost
odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za
marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i
dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Svi zaposleni Internet prodavnice Mojshop (i poslovni partneri)
odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Intelektualna svojina
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi
(dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i
softver su vlasništvo Mojshop ili njegovih dobavljača i ne mogu se
koristiti bez predhodne saglasnosti Mojshop. Ukoliko za sadržaj koji
se nalazi na Mojshop smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen,
molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine.
Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog
karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati
trećim licima.

Vaš nalog
Ukoliko koristite Mojshop, odgovorni ste za održavanje i
poverljivost svog naloga i lozinki koje ste dobili prilikom registracije na
sajtu. Korišćenjem Mojshop sajta odgovorni ste za sve aktivnosti
koje se dešavaju na vašem nalogu i sa vašom lozinkom. Maloletnici mogu
koristiti Mojshop uz nadzor roditelja ili staratelja. Mojshop
zadržava pravo da odbije pružanja usluga, ukine nalog ili otkaže
narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi korišćenja. Vaše
podatke koje ste naveli prilikom registracije Mojshop će koristiti
radi kupoprodaje proizvoda i uspostavljanja poslovnog kontakta i neće ih
koristiti u druge svrhe ili ih dostaviti trećim licima.

*Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci*
Posetioci mogu komentarisati proizvode i slati email poruke na
Mojshop. Mojshop ima pravo da ne objavi komentare koji su
zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i na bilo koji način
ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez predhodnog
obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom
nije dozvoljena na Mojshop. Protiv takvih aktivnosti Mojshop
može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.

Opisi proizvoda
Mojshop nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće.
Takođe, Mojshop ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi
proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji
ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti
u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega
dobili, a mi ćemo vam vratiti novac.

Cene proizvoda
Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om. Mojshop
se obavezuje da će prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili
narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja
narudžbenice. Mojshop ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje
email obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom
postavljanja cene na sajtu, npr. umesto 10 000 je navedena cena 100 din, i
sl.

Radno vreme.
Online prodavnica Mojshop radi od 00-24h, 7 dana u nedelji.Radno vreme
Call Centra je radnim danima od 08-16 časova. U slučaju tehničkih problema
ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može
da bude na kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

*Promena (ažuriranje) podataka na sajtu*
Mojshop zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave,
promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci
Mojshop nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a
svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase
pisanim putem.

Ostalo
Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih
Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju
na snazi u celini. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena
drugom odgovarajućom odredbom. Saglasni ste da vaša prava i obaveze
proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treća lica bez
izričitog pismenog odobrenja Mojshop.

*Uslovi kupovine na internet prodavnici Mojshop*

Mojshop je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o
elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u
Republici Srbiji.
Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se
upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu:

I NARUČIVANJE
Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice Mojshop
potrebno je da uradite sledeće korake:
1. Registracija
2. Pronalaženje proizvoda koje želite da kupite
3. Pregled i provera sadržaja korpe
4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
5. Izbor načina dostave
6. Izbor načina plaćanja
7. Pregled i potvrda narudžbenice

Artikli se mogu kupovati samo sa celim mernim jedinicama kao KG,KOM,GN,L itd.
Naručivanje količine sa decimalnim mernim jedinicama je moguće samo po
prethodnom dogovoru za pojedine artikle

*1. Registracija*
Registracija se obavlja samo jednom.Svaki sledeći put kada posetite
Mojshop, sistem će vas automatski prepoznati. Registracija se obavlja
izborom opcije "Registracija". Potrebno je da navedete svoju email adresu
nakon čega će vam na nju biti poslata automatska poruka koja sadrži
lozinku. Dalje, na prikazanoj stranici unesite lozinku i potvrdite unos
klikom na odgovarajuće dugme. Otvoriće vam se početna stranica sajta, a kao
potvrda uspešne registracije biće navedeno vaše ime pri vrhu svake stranice
sajta.
Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom
opcije "Odjava". Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije
"Prijava" i navođenjem svoje email adrese i dodeljene lozinke.
napomena: Kao što je to uobičajeno na svim Internet sajtovima za
registraciju je neophodno da vaš Internet browser podržava rad sa
"cookies". "Cookies" su standardno uključeni na većini programa za
pretraživanje interneta.

*2. Pronalaženje proizvoda koje želite da kupite*
Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput
kataloga. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite izaberite dugme
"Stavi u korpu". Time ste proizvod ubacili u svoju korpu (isto kao u
klasičnoj prodavnici). Dalje, slobodno možete nastaviti sa pregledavanjem
proizvoda a u korpu možete dodati još proizvoda.

*3. Korpa*
Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite,
izaberite opciju "Korpa". Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje
ste da sada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog
proizvoda želite naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih,
proizvod možete izbaciti iz korpe.
Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni
sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.

*4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke*
U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je
potrebno paket isporučiti. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti
navedeni na računu koji će vam biti poslat zajedno sa pošiljkom. Ukoliko
kupujete kao fizičko lice, kao podatke o naručiocu navedite podatke iz
lične karte. Ukoliko naručujete kao pravno lice (firma) navedite važeće
podatke o firmi.
Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku. Molimo
vas da sve podatke navedete što preciznije kako bi vas kuriri koji uručuju
pošiljke što lakše pronašli. U slućaju neispravno unetih podataka, može
doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.

*5. Način dostave*
Dalje će vam biti prikazan način na koji će vam pošiljka biti dostavljena
(kurirska služba, besplatna dostava i sl.)

*6. Izbor načina plaćanja*
U ovom koraku je potrebno da izaberete kako želite da platite naručene
proizvode. Mojshop podržava sledeće načine plaćanja:

- plaćanje pouzećem(za većinu proizvoda iz ponude)
- uplatnicom na šalteru banke ili pošte
- e-bankingom
- nalogom za prenos (za pravna lica)


*7. Pregled i potvrda narudžbenice*
Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati
sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke,
koliko iznose troškovi dostave, kolika je ukupna cena, itd.
Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju "Potvrdi" čime je ona
kreirana. Automatski sa potvrdom narudžbenice na registracioni email vam se
šalje pregled narudžbenice i uputstvo za plaćanje.

II Praćenje statusa narudžbenice na stranici "VAŠ NALOG "

Stranica "Vaš nalog" vam je dostupna nakon uspešne registracije. Ona je
vidljiva samo vama i na njoj možete ažurirati svoje registracione podatke i
pratiti statuse svojih narudžbenica. Nakon kreiranja, narudžbenice će se
pojaviti na stranci "Vaš nalog". Ovde možete ponovo pogledati sve detalje
narudžbenice i preuzeti predračun. Takođe, na istoj stranici možete pratiti
u kojem statusu je vaša narudžbenica, npr.: nakon kreiranja narudžbenice
status će biti "čeka se uplata", čim se registruje vaša uplata na našem
računu status će biti promenjen u "u pripremi (plaćeno)" što znači da je
uplata evidentirana i da se pošiljka priprema. U trenutku predaje vaše
pošiljke kurirskoj službi koja vrši dostavu, status pošiljke će biti
promenjen u "poslato". To znači da će vam sutradan kurir doneti pošiljku.
Na kraju kada pošiljku primite, status će postati "uručeno". Takođe, sve
promene statusa narudžbenice će biti praćene i email obaveštenjima koja ćemo vam
slati na email adresu koju ste ostavili prilikom registrovanja.

III PLAĆANJE

Mojshop podržava sledeće načine plaćanja:

- uplatnicom na šalteru banke ili pošte*
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice na šalteru
banke ili pošte izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice na naš račun. Svi
detalji kako da popunite uplatnicu biće vam automatski poslati na email
nakon što potvrdite narudžbenicu.
*e-bankingom*
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon što potvrdite svoju narudžbenicu,
putem svog e-banking naloga izvršite plaćanje iznosa sa narudžbenice. Svi
detalji u vezi plaćanja biće vam automatski poslati na email po vašoj
potvrdi narudžbenice.
*plaćanje pouzećem*
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice zajedno sa eventualnim
prevoznim troškovima kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.
Plaćanje se vrši isključivo gotovinom.Za pravna lica nije omogućeno plaćanje gotovinom.
U sklopu jedne narudžbenice plaćanje se vrši istim metodom za celu narudžbenicu.
napomena:
Ukoliko ne izvršite plaćanje po narudžbenici u roku od 3 radna dana od dana
njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda
od 3 radna dana plaćanje po toj narudzbenici nije moguće, ali možete napraviti
novu narudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj.

IV DOSTAVA

Dostava naručenih proizvoda iz narudžbenice se obavlja posle telefonske potvrde narudžbe ili evidentiranja vaše uplate. Dostavu pošiljki vrši kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije bez Kosova. Narudžbe pristigle do 12 časova radnim danom biće obrađene istog dana.Troškovi dostave se posebno naplaćuju i zavise od mase paketa a ne od mesta dostave. Cena dostave je iskazana na poslednjoj stranici procesa naručivanja. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno potpisati adresnicu. Plaćanje narudžbenice vršite kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.
Za narudžbe preko 5000,00 rsd troškove dostave preuzima MojShop.
Okvirno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena navedeno je u pregledu
narudžbenice. Kako u praksi uručenje može biti i brže, a da ne bi svaki dan
isčekivali kurira i pošiljku, prilikom predaje vaše pošiljke kurirskoj
službi poslaćemo vam email obaveštenja da smo pošiljku poslali. To znači da
će kurir sa pošiljkom biti sutradan na vašoj adresi.Radno vreme kurirske službe za dostavu je od 08-16hDostava van ovog intervala nije moguća.  U slučaju vraćanja robe posle drugog neuspelog pokušaja dostave, teretićemo vas sa troškovima dostave i ukidamo mogućnost plaćanja pouzećem. Postoje artikli čiju dostavu kurirska služba nemože prihvatiti zbog veličine,težine itd.Iisporuku takvih artikala vršićemo sopstvenim vozilima po prethodnom dogovoru

V REKLAMACIJE

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu
budite slobodni da nas kontaktirate putem emaila ili telefonom.Lice zaduženo za prijem reklamacije će vam dati odgovor u najkraćem mogučem roku.Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.


Jednostrani raskid

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini
proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor. Jednostranim
raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih
troškova povraćaja robe i novca.

VI POVRAĆAJ KUPLJENE ROBE

Troškove i organizovanje vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada 
dobije neispravan ili pogrešan artikal.

U slučaju raskida ugovora bez navođenja razloga, prodavac prihvaća prijem isključivo neoštećene i vidno nekorišćene robe sa originalnom ambalažom,priloženim fiskalnim isečkom ili računom.Tek po prijemu vraćene robe u naš magacin utvrdiće se osnovanost vraćanja.U slučaju pozitivnog rešenja protivvrednost vraćene robe bez prevoznih troškova biće refundiran kupcu u zakonskom roku.Zakonski rok se računa od datuma prijema robe u naš magacin.

Garancija važi samo za one proizvode koji podležu garanciji po važećim zakonima Republike Srbije.

Garantni rok i spisak servisa navedeni su u dokumentaciji svakog artikla.

Garancija važi samo uz priložen fiskalni isečak ili račun.

Garanciju daje proizvođač ili uvoznik.
Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene, snosi kupac.

OBAVEZNO PROVERITE SASTAV PAKETA PRE PREUZIMANJA ROBE OD KURIRSKE SLUŽBE!

U nekim slučajevima kada fali neki artikal ili niste dobili odgovarajući
proizvod, mi nismo u mogućnosti da odreagujemo posle potpisivanja prilikom
pouzeća paketa.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom
stanju u originalno neoštećenom pakovanju. U suprotnom nismo u mogućnosti da primimo paket.

 

Istaknuti proizvodi
205,00rsd 164,00rsd
105,00rsd 84,00rsd
348,00rsd
ShopMania
Excellent me